• 30.11.22, 07:00

Tööandja valimine on nagu reisile minek: lähed sinna, kus sulle meeldib olla

„Teabevara tunnis“ räägime seekord tööandja brändist ja selle arendamisest. Saame teada, milline roll on töötajatel ettevõtte maine kujundamisel ja millistel juhtudel tasub tööandja brändi loomisel kaasata väliseid konsultante. Uurime, mis on brändi loomisel tähtsaim ja kui tihti peaks brändi üle vaatama ja ajakohastama.
Berit Grossberg (vasakul), Sven Luka, Külli Gutmann ja Eve Noormägi
  • Berit Grossberg (vasakul), Sven Luka, Külli Gutmann ja Eve Noormägi Foto: Andres Laanem
Stuudios on brändi- ja kommunikatsioonijuht ning kirglik tööandja brändi arendaja, Eesti HR Seltsi kaasasutaja ja grupi manager Berit Grossberg ja Imagine\TBWA partner, loovjuht ja ‑strateeg, koolitaja ning õppejõud Sven Luka.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Palgauudised esilehele