Autor: Marie Evart • 5. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tööandja hea maine aitab kulusid kokku hoida

Tööjõupuudus koos üha suurenevate tööjõukuludega mõjutab paljude ettevõtete käekäiku. Aina kasvav tööjõukulu sööb ära ettevõtte kasumi ja investeerimisvõimalused ning pärsib äriliste eesmärkide saavutamist.

„Ma ei saa uusi tellimusi vastu võtta, sest tootmises on 25 ametikohta pidevalt täitmata.“ „Konkurent ostis mu parima töötaja üle.“ „Klienditeenindajate puuduse tõttu jääb meil mõnikord pood suletuks.“ „Head töötajat ei leia ka suure raha eest.“ Need on vaid mõned nopped hiljutistest pealkirjadest meedias.

Kuidas aga tööandja maine sellesse konteksti sobitub? Tööandja maine kujundamine ei ole enam miski, mis on nice-to-have-valdkond, millega tegeleda siis, kui teiste strateegiliste tegevuste kõrvalt aega üle jääb. Tegemist on hädavajaliku osaga ettevõtte äristrateegiast. Mis juhtub tööjõukuluga, kui see osa äristrateegiast on hästi läbi mõeldud? Ettevõtted, kellel on tööandjana hea maine nii oma olemasolevate töötajate kui ka võimalike tulevaste töötajate silmis, saavad nautida olukorda, kus nende tööjõukulu kasvab märksa aeglasemalt kui ülejäänud turul.

Liitu Palgauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Palgauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianPalgauudised.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoPalgauudiste toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanPalgauudised.ee turunduslahenduste müügijuht Tel: 53 315 700