Wolti statistika järgi on mitmed Eesti ettevõtted leidnud uusi viise kodukontoris töötajate motiveerimiseks. Näiteks on hakanud mitmed ettevõtted varem kontoris korraldatud ühislõunaid saatma töötajatele kodudesse.
Wolti Baltikumi partnerlussuhete juhi Mantas Lomsargise sõnul on eriolukord pannud ettevõtted otsima uusi viise oma töötajate motiveerimiseks, ajal kui tiimiürituste ja ühislõuna korraldamine on raskendatud. “Kui varem nägime ettevõtete seas kasvavat trendi toidu kontorisse tellimises, siis on huvitav olnud jälgida, kuidas praegune olukord seda mõjutab,” rääkis ta.
Seotud lood
Kuidas mõjutas koroonakriisist tingitud kaugtöö levik andmeside kasutamist ning helistamist? Kui hästi on Eesti kaetud kaugtööks vajaliku kiirusega internetiühendusega? Kas jätkuvalt kodubüroodes töötavad inimesed on uute oludega juba kohanenud või peab neisse nüüd juba rohkem entusiasmi ja motivatsiooni süstima?
Tänane olukord sunnib meid olema loovamad kui eales varem. Paljud meeskonnad on suundunud kodukontoritesse, mis on tekitanud juhtidele uue väljakutse – kuidas motiveerida oma töötajaid distantsilt. Erinevatest virtuaalsetest motiveerimise võimalustest räägib õhtujuht ja vabaaja insener Leho Luukas.
Jätkuva tööjõupuuduse tingimustes on väga keeruline leida viise, kuidas motiveerida töötajaid enda juurde jääma. Samuti ei ole lihtne leida õiget motivaatorit, mis mõjutaks uut inimest enda paati astuma. Palka tõsta ei ole alati võimalik ja isegi kui on, suurendab see motivatsiooni lühikeseks ajaks.
Olen laiemalt erinevatele ametikohtadele värbamisega kokku puutunud juba üle 13 aasta, tootmises veidi üle aasta. Murekoht ettevõttes oli, et tootmistöötajate voolavus oli väga suur – süvenesin sügavuti, millest see tuleb ja kuidas teha kvaliteetset värbamist nii, et ettevõte saab parima töötaja, töötaja on rahul ja sellest kujuneb pikaajaline tore töösuhe mõlemale poolele.