Autor: Tiina Lang • 30. jaanuar 2021

Nutikad võtted pingetest vabanemiseks

Piisab väga lihtsatest võtetest, et keha töistest sundasenditest ja kauasest istumisest tingitud pingetest vabastada. Selleks pole vaja muud, kui vaid mõnda vaba hetke ja pealehakkamist, sest: kuni liigud, seni elad!
Foto: Pexels

Mida rohkem aastaid oma elust istuvas ametis töötada, seda enam meenutab puusajoon laiaks vajunud lõõtsa juhul, kui end üldse ei liiguta. Ka liigesed on sama jäigad nagu puunukul ja selg hõõgub ühtlaselt valust justkui tulitav ääs. Paratamatu olukord, mis kedagi ei üllata. Sedasama rõhutab ka Viljandi tantsupedagoog ja tervisevõimlemise treener Eve Noormets. Kõik, mis ei liigu, jääb kangeks. Puusaliiges ja alaselg jäikuvad. Õlavöötmesse ja kätesse tekivad pinged. Sarnased vaevused kiusavad oma ametis järjepanu istudes või seistes töötades neidki, kes peavad pidevalt ühesuguseid liigutusi tegema.

Liitu Palgauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianPalgauudised.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoPalgauudiste toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanPalgauudised.ee turunduslahenduste müügijuht Tel: 53 315 700