Ainult tellijatele
Autor: Kaido Pajumaa • 11. mai 2021
Ainult tellijatele

Kuidas anda kriitilist tagasisidet, mis haiget ei tee

Kirjutasin selles artiklis töötajate ja juhtide vaheliste suhete pinnapealsuse põhjustest, mis on viinud tagasiside kui vajaliku arengumootori edasilükkamise ja vältimiseni.

Meeskonnakoolitaja Kaido Pajumaa jagab nõuandeid tugeva meeskonnavaimu tekitamiseks läbi töötajale tagasiside andmise

Vähene tagasiside on muide nii töötajate kui juhtide poolt enim mainitud puudus ja väljakutse – töötajad ütlevad, et tunnevad kõige rohkem puudust juhi tagasisidest, ja juhid ütlevad, et nende suurimaks väljakutseks on töötajatele tagasiside andmine.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Palgauudised.ee toetajad:
Mare TimianPalgauudised.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoPalgauudiste toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanPalgauudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700