Jaanika Lill: riikidevahelise virtuaalse sisseelamise märksõnaks on avatud suhtlus
Kiiresti kasvav ning uutele turgudele sisenev Inbank värbas möödunud aastal üle saja uue töötaja. Suurima väljakutse esitas ettevõtte struktuurimuudatus, mistõttu mängiti ümber kogu personalistrateegia. Õige inimese leidmine on omaette väljakutse, aga seda on ka onboarding, kui juht ja uus töötaja asuvad erinevates riikides.
Inbanki personalijuht Jaanika Lill
Autor: Andres Raudjalg
„Möödunud aastal muutsime kardinaalselt Inbanki struktuuri, kuna nägime, et riigikeskne tegutsemine takistas uutele turgudele sisenemist. Tootekesksele organisatsioonile üleminek eeldas muudatust ka personalistrateegias, sest tootepõhise juhtimise puhul ei ole enam oluline, kas inimene töötab Tallinna või Vilniuse kontoris. Meie jaoks on oluline, et inimene oleks oma töös hea,“ lausus Inbanki personalijuht Jaanika Lill. See tähendab, et nii meeskonnaliikmed kui ka juhid võivad asuda erinevates riikides ning igapäevaselt silmast-silma ei kohtugi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Palgauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.