Suve ja puhkusi ootavad kõik töötajad pikisilmi. Ent mündil on kaks külge ning teine ja mitte nii meeldiv pool on kolleegi asendamine tema puhkuse ajal ja topelt tööülesannete täitmine, mis võib kujuneda üpris stressirohkeks. Kuidas seda aega töötajatele meeldivamaks muuta ja korraldada puhkuste perioodi nii, et ka ettevõtte protsessid laitmatult edasi toimiks? Kogemusi jagab ERGO kindlustuse müügijuht Helen Sutt.
„Puhkuste asendamise korraldamisel on neli olulist aspekti: säilitada ettevõtte teeninduskvaliteet klientide ootustele vastaval tasemel, hoida tööprotsessid jätkusuutlikuna, arvestada organisatsiooni äriprotsessidest tulenevate ootamatute väljakutsetega ning pidada igal sammul meeles töötajate (ka juhtide) vajadusi. Ettevõtetelt nagu ERGO, kelle töötajad tänaseni valdavalt kodukontorites töötavad, eeldab puhkuseperioodi korraldamine veelgi suuremat usaldust oma töötajate suhtes ning oskust neid ka distantsilt motiveerida ja innustada,“ toob Sutt välja.