Autor: Mare Timian, raamatupidaja.ee juht • 15. märts 2022

Ka raamatupidamisbürood peavad oma töötajate töölepinguid muutma sellel suvel

Raamatupidamisbüroode konverentsi programm on saanud täiendust: lisandunud on kaks uut praktilist teemat, mis on aktuaalsed ja olulised igale raamatupidamisbüroo juhile ja teenusepakkujale. Tutvustame töölepinguseaduse olulisi muudatusi, mis jõustuvad teisel poolaastal, aga vajavad tähelepanu juba nüüd. Teises ettekandes tõstatab pika kogemusega juht kriitilisi küsimusi raamatupidamisteenuse kvaliteedi ja vastutuse teemal.
Finsa raamatupidamisbüroo asutaja ja juht Piret Kübar ja Cuesta Advokaadibüroo vandeadvokaat Valeria Arjusta

Töölepinguseadus muutub. Uued nõuded jõustuvad teisel poolaastal.

Heli Raidvee on juba maha hõiganud, et personaliinimesed sel suvel ei puhka, sest kõik töölepingud tuleb ümber teha. Vaatame, milliseid olulisi muudatusi toob töölepinguseadusesse Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi (EL) 2019/1152 üle võtmine Eestis. Töölepinguseaduse muudatused jõustuvad 1. augustil sellel aastal ning nende oluliste muudatustega peavad olema kursis kõik raamatupidamisbüroode juhid ja teenusepakkujad, kellel on palgal töötajad.

Loe lisaks
Heli Raidve: personalijuhtidel pole mõtet järgmisel suvel puhkust võtta

Räägime lahti kolm põhilist muudatustega seotud teemat: 1) Muudatused seoses direktiivi (EL) 2019/1152 ülevõtmisega 2) Hoolduskohustusega töötaja ja paindlikud töötingimused 2) Muutuvtunnikokkulepe, kui pilootprojekt.

Praktilise ettekande teeb Cuesta Advokaadibüroo vandeadvokaat Valeria Arsjuta. Cuesta Advokaadibüroo on ka igakuise ajakirja Raamatupidamise Praktik kaasautor õigusaktide rubriigis.

Millega klient riskib, kui ta valib teenust hinna põhjal?

Ettekande teema keskmes on kliendi ja raamatupidaja omavaheliste ootuste juhtimine ja laiemas pildis raamatupidamisteenuse kvaliteediteemad. Ettekanne tõstatab kriitilised küsimused, mis puudutavad kõiki raamatupidamise teenuse pakkujaid: kas klient oskab tahta ja nõuda kvaliteeti? Kas kliendil on oskusi ja võimekust hinnata kvaliteeti? Millega klient riskib, kui valib teenust hinna põhjal ja kontrollmehhanismid puuduvad? Ja millega riskid sina teenusepakkujana, kui klient valib teenuse hinna põhjal?

Ettekande teeb Piret Kübbar, Finsa raamatupidamisbüroo asutaja ja juht. Piret pika kogemusega praktikuna ärgitab arutelu ja mõtestab kvaliteediteema olulisi aspekte.

Piret on Finsa asutaja ja juhib finantsvaldkonda ning ta on ka AS Tallinna Lennujaama nõukogu liige. Tema varasemad kogemused finantsvaldkonnas hõlmavad nii investeermispangandust, kui ka suurettevõtete finantsjuhtimist, mis võimaldab kombineeritud vaadet nii igapäevaste tööprotsesside juhtimisest, kui ka investorite ja rahastajate ootustest.

Neid ja veel mitmeid põnevaid oma ala tipptegijate ettekandeid saad kuulata juba 31. märtsil ainsal raamatupidamisbüroodele ning teenusepakkujatele suunatud konverentsil “Kasumik kasv 2022”.

Lisainfo ja registreerimine SIIN.

Jaga lugu
Palgauudised.ee toetajad:
Mare TimianPalgauudised.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoPalgauudiste toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanPalgauudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700