Ainult tellijatele
Autor: Kristina Judina • 8. juuni 2022
Ainult tellijatele

Elisa teeninduse valdkonna juht: mida teha laisa töötajaga?

Meeskonnas pingutavad kõik ühiste eesmärkide nimel. Aga mis saab siis, kui keegi oma ülesandeid ja kohustusi ignoreerib või üritab veeretada töö teistele? Laisk töötaja ei pruugi olla pahatahtlik, kuid kui tegemata tööd kuhjuvad ning meeskonna moraal kannatab, tuleb juhil kiirelt ja otsustavalt reageerida.
Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina

Laiskus ei ole halb, kuid seda vaid juhul, kui see on produktiivne laiskus. Ambitsioonikas laisk inimene leiab viisid, kuidas teha oma tööd efektiivsemalt, kulutades nii vähe energiat kui võimalik. Näiteks ta automatiseerib osa oma tööst või leiab lihtsamad viisid, kuidas soovitud eesmärgini jõuda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Palgauudised.ee toetajad:
Mare TimianPalgauudised.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoPalgauudiste toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanPalgauudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700