• 08.06.22, 07:00

Elisa teeninduse valdkonna juht: mida teha laisa töötajaga?

Meeskonnas pingutavad kõik ühiste eesmärkide nimel. Aga mis saab siis, kui keegi oma ülesandeid ja kohustusi ignoreerib või üritab veeretada töö teistele? Laisk töötaja ei pruugi olla pahatahtlik, kuid kui tegemata tööd kuhjuvad ning meeskonna moraal kannatab, tuleb juhil kiirelt ja otsustavalt reageerida.
Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina
  • Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina
Laiskus ei ole halb, kuid seda vaid juhul, kui see on produktiivne laiskus. Ambitsioonikas laisk inimene leiab viisid, kuidas teha oma tööd efektiivsemalt, kulutades nii vähe energiat kui võimalik. Näiteks ta automatiseerib osa oma tööst või leiab lihtsamad viisid, kuidas soovitud eesmärgini jõuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.12.24, 10:16
NOOM raamatupidamistarkvara: terviklik, paindlik, kodumaine
Tegemist on kõik-ühes tarkvaraga!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Palgauudised esilehele