Elisa teeninduse valdkonna juht: mida teha laisa töötajaga?
Meeskonnas pingutavad kõik ühiste eesmärkide nimel. Aga mis saab siis, kui keegi oma ülesandeid ja kohustusi ignoreerib või üritab veeretada töö teistele? Laisk töötaja ei pruugi olla pahatahtlik, kuid kui tegemata tööd kuhjuvad ning meeskonna moraal kannatab, tuleb juhil kiirelt ja otsustavalt reageerida.
Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina
Laiskus ei ole halb, kuid seda vaid juhul, kui see on produktiivne laiskus. Ambitsioonikas laisk inimene leiab viisid, kuidas teha oma tööd efektiivsemalt, kulutades nii vähe energiat kui võimalik. Näiteks ta automatiseerib osa oma tööst või leiab lihtsamad viisid, kuidas soovitud eesmärgini jõuda.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Palgauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.