Autor: Kristina Judina • 8. juuni 2022

Elisa teeninduse valdkonna juht: mida teha laisa töötajaga?

Meeskonnas pingutavad kõik ühiste eesmärkide nimel. Aga mis saab siis, kui keegi oma ülesandeid ja kohustusi ignoreerib või üritab veeretada töö teistele? Laisk töötaja ei pruugi olla pahatahtlik, kuid kui tegemata tööd kuhjuvad ning meeskonna moraal kannatab, tuleb juhil kiirelt ja otsustavalt reageerida.
Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina

Laiskus ei ole halb, kuid seda vaid juhul, kui see on produktiivne laiskus. Ambitsioonikas laisk inimene leiab viisid, kuidas teha oma tööd efektiivsemalt, kulutades nii vähe energiat kui võimalik. Näiteks ta automatiseerib osa oma tööst või leiab lihtsamad viisid, kuidas soovitud eesmärgini jõuda.

Liitu Palgauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Palgauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianPalgauudised.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoPalgauudiste toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanPalgauudised.ee turunduslahenduste müügijuht Tel: 53 315 700