• 10.03.23, 08:00

Kuidas tööandja saab töötajat aidata, kui klient käitub inetult

Mida saab tööandja oma inimeste heaks ära teha, et ebameeldivaid situatsioone ennetada või kui olukord on juba käes, siis kuidas saab aidata? Teemat avab Qvalitase Meeletervise töö- ja organisatsioonipsühholoog Riina Telling.
Kuidas tööandja saab töötajat aidata, kui klient käitub inetult
Kes poleks kuulnud ütlust „klient on kuningas“. Tegelikult ei peaks aga üheski valdkonnas kannatama kliendi ebaviisakat või teinekord isegi raevukat suhtumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.12.24, 10:16
NOOM raamatupidamistarkvara: terviklik, paindlik, kodumaine
Tegemist on kõik-ühes tarkvaraga!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Palgauudised esilehele