Kui eraisik jätab jootraha hea teeninduse eest, on see tema enda asi. Kui aga jootraha jätab ettevõtte esindaja või riigiasutuse ametnik? Kuidas jootraha saaja sellega edasi käituma peab, sõltub juba sellest, kas jootraha jääb teenindajale või hoopiski juriidilisele isikule.

- Sisekaitseakadeemia finantskolledži maksuarvestuse õppejõud Maret Güldenkoh Foto: Raul Mee
Üldlevinud on teadmine, et jootraha antakse teenindajale näiteks restoranis suurepärase teeninduse eest. Olgu tegemist meelehea, tänu hea teeninduse või maitsva roa eest või lihtsalt ülemeeliku tuju näitamisega, on see andja jaoks väljaminek ehk kulu ja saaja jaoks sissetulek ehk tulu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tegemist on kõik-ühes tarkvaraga!