Tööinspektsioon pöörab kõrgendatud tähelepanu isikukaitsevahendite kasutamisele ja nende kättesaadavusele ettevõtetes, kus need on töötajatele kohustuslikud.
Kui argielus on sinu kuulmisele ohtu allikateks vali muusika, sh kontserdid ja spordiüritused, siis töökeskkonnas on riskiteguriks müratekitajad masinad ja tööstuslikud protsessid.
Iga teine teenindaja on kogenud ahistavat klienti ja selgub, et tööandjad ei taha selle probleemiga tegeleda. Sõnaseadmine “klient on kuningas” on muutunud nii absoluutseks, et isegi töötaja füüsilist puudutamist või sõnalist alandamist peetakse teenindussektoris normaalsuseks.
Tööinspektsioon avaldas nimekirja kontrollitavatest ettevõtetest. See võib kõlada hirmutavalt, kuid eesmärk on tööandjaid ja töötajaid aidata ohutu ja tervisliku töökeskkonna loomisel.
Töö- ja käsundussuhe on enam levinud viisid teenuse osutamiseks ja töö tegemiseks ning tasub teada, et need on sisult erinevad õigussuhted ning seetõttu on ka lepingud erinevad.