Kullerite, aga ka näiteks taksojuhtide, ja neid vahendavate platvormide vaheliste tööalaste suhete määratlemine on kõnekas teema ka meil Eestis, kust on maailma jõudnud mitmed platvormipidajad (nt Bolt) ja kus platvormitöö tegijate arv aina kasvab.
Parimal juhul ootab toitu või taksot tellides edaspidi hinnatõus, halvimal juhul kannatab ka teenus, sest pakkujaid jääb vähemaks, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen maksutiimi liikmed vandeadvokaat Verner Silm ja jurist Marian Moldau.
Kui tööstus- ja ehitussektori raskuste mõjul paisus töötute arv esimeses kvartalis aastaga pea 20 000 võrra, siis mõni Eesti ettevõtja on sama ajaga juurde palganud sadu inimesi, kirjutas Äripäev.
Tallinna kesklinna tee-ehitustööde äärde jäävad toidukohad on koondanud töötajaid, kärpinud palkasid ning palunud abi ja soodustust nii rendileandjatelt kui ka kullerplatvormidelt.
Töö- ja käsundussuhe on enam levinud viisid teenuse osutamiseks ja töö tegemiseks ning tasub teada, et need on sisult erinevad õigussuhted ning seetõttu on ka lepingud erinevad.