Ühele turundusspetsialisti kohale võib kandideerida sada inimest, ent valituks osutub enamasti vaid üks. Äripäeva turundusjuht Keit Alev jagab hüva nõu, kuidas levinuimaid kandideerimislõkse vältida.
„Pikk töökogemus ei maksa tänapäeval vist mitte midagi!” olen sageli kuulnud sügava pettumusega immutatud mõru lauset nii karjäärinõu soovijatelt kui ka neilt, kes on pikka aega olnud tööotsingutel ja kahjuks tulemuseta. On see tuttav kogemus ja tunne ka sulle? Kandideerimise teemat selles artiklis põhjalikumalt uurimegi.
Värske tööturu monitooring näitab, et pea pooled tööandjad jätavad kandideerijad pimedusse ja teadmatusse. Töökuulutus oli tööotsija jaoks esimene ja viimne infokild ettevõttest, kes otsis töötajaid.
Tänane reaalsus on see, et tööotsijaid on turul väga palju ja enamikele konkurssidele kandideerib massiliselt soovijaid. Värbamise spetsialist annab nõu nii tööotsijale kui ka tööandjatele lähtudes emotsionaalsest intelligentsusest.
Kui juht ei ole töötajate kaasamisel strateegiline ning teadlik, kes siis veel peaks olema, küsib kaubandus-tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.